Måndag.

Hejsan alla!
Fan vad illamående jag är alltså, hela tiden. usch usch..

Igår så tittade jag på en film på femman. True confessions of a Go-Go Girl hette den.
 Rätt bra faktiskt och jag blev helt till mig. Jag vill fan testa på Go-go dance efter operationen.
Jag som tror så mycket på ödet och massa tecken fick inget direkt trevligt "tecken" ur den filmen iaf när en tjej skulle förstora brösten och fick hjärtstillestånd under narkosen och dog och sen så ser jag på msn startsida någon dåre som åkt på världens plastikmiss som köpt eget silikon och sprutat in lite här o var hemma. Förstår inte hur man kan vara så puckad..
Jag hoppas iaf att min operation går super bra och att jag inte ens får några komplikationer, vågar man hoppas på det med min otur?..

Så vad ska jag göra idag då?..
Gottfrid är här igen vilket känns skönt så det blir väl en och en annan promenad. :)
Sen så var jag in på bokia igår, hälsade på gamla arbetskamrater och köpte tredje boken i twilight-serien så det blir väl kanske att lägga sig ner och läsa den. Jag vet att om jag börjar så kommer jag glömma bort resten av världen, man blir fan förtrollad av böckerna.
 
Vad ska ni göra idag då?





Kommentarer
Postat av: josephine

Skulle du vilja vara snäll och rösta på en ridstövel som jag och min kompis designat? Vi tävlar om en resa till London! Gå in på länken och tryck sen på rösta. Vore verkligen supersnällt! www.ridstovel.se/?boot=1980



Ha en bra dag!

2009-07-27 @ 15:29:31
URL: http://josephineli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du med barn kanske!? :D

2009-07-27 @ 17:15:39
Postat av: Tessie

ja det är förbannat vackert i hälsingland! :)

2009-07-28 @ 13:19:09
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0