Lovely! ^^

Hejsan! :)
Jag sov hos Ali inatt och vid tolv så åkte jag ner på stan träffade Tessan och vi åkte vidare till Valbo. Vi lunchade först och sen tog vi en sväng runt o kollade. Jag köpte mig ett snyggt linne och sen gick vi till Ikea där Tessan shoppade loss. Sen blev det en glass i solen innan vi åkte hem hit till henne där jag sitter nu.
Helgen har verkligen varit för att citera Tessan "Super trouper dunder och brak" haha.. ^^

Det ska bli skönt att åka hem, jag saknar Gottfrid jättemycket men ändå så kommer jag sakna Ali.
Tåget för mig hem går 21.10 och han slutar inte jobbet förens kl 22.00 så vi hinner inte träffas något mer innan jag åker hem vilket känns lite tråkigt.
Men jag får lov o komma hit till Gävle o hälsa på snart igen... ;p

Nu ska jag ta o softa...
Vi hörs mer när jag är hemma i Bergsjö.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0