Vart är nycklarna? - Jo i dörren..

Jag har inatt sovit helt underbart och känt mig riktigt trygg.
Jag vaknade upp av att Tessan ringde och efter vi pratat klart så skulle jag ut med Gottfrid. Då hittade jag inte nycklarna, och jag sprang runt som en galning i säkert en halvtimme och letade när jag tillslut fick tanken "Jag kan väl inte ha glömt dom i dörren?" Jag kan bara inte .. Det är omöjligt... Jag öppnade dörren och tittade efter, jo visst fan satt dom där. Då har jag sovit helt tryggt och omedvetet med nycklarna i dörren, det skriker ju bara "Hej och välkommen, gör inbrott hos mig!"



Kan det ha varit det här som fick dom att låta bli?
Det hade iaf hindrat mig! ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0