Dag på stan...

Hejsan!

Det har varit både dåligt väder och en dålig bloggdag för mig idag men nu har solen tittat fram igen! :)
Jag var iväg till skolan imorse och gjorde två engelska prov, tror det gick rätt så bra..
Sen så åkte jag och Ramona in till stan vid 14.00 tiden, vi åt lite lunch o sen skulle hon iväg på ett möte så då gick jag runt på stan o kikade och passade på att köpa lite småsaker så som sygrejer och en bok! :)
Kom hem runt 18.00, tog en promenad med Gottfrid, gjorde lite mat och nu sitter jag här.
Ikväll blir det jag o tvn.. Någon film som börjar kl 20.00 på 3an, så de blir väl att se den.

Tessan påminde mig förresten att det är Sveriges nationaldag imorgon, haha det hade jag missat helt o hållet.
Kass svensk man är då kanske? :P Ingenting jag kommer fira iaf, kommer sitta här hemma ensam, eller ah med Gottegos då... Tur att jag har honom iallafall. Mitt allt! <3

Näe nu får de vara slutskrivet, vi hörs väl senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0