Dagens planer..

Hejhopps allesammans!
Har ni sovit gött?
Själv så har jag sovit helt underbart och är rejält utvilad. :)

Idag händer det lite grejer.
Jag ska till psykoterapeuten nu klockan 11. Ska bli skönt, hon är riktigt bra, så jordnära och jag mår super när jag går därifrån. Något som är ett riktigt plus är också att hon jobbar här i Bergsjö nåndag i veckan så jag slipper åka in till Hudik och hälsocentralen ligger alldeles här bredvid så det tar knappt två minuter att gå dit, perfekt! ^^

Efter jag har varit där så tänkte jag ta och packa lite som jag ska ha med mig samt städa.
Dammsuga av lite och sådär, avskyr att komma hem till ett stökigt hem.
Efter det så är det bara att invänta att Ramona slutar jobbet o så bär det av till Gävle! :)
Denna gång ska jag däremot inte träffa några kompisar utan endast familjen, syster Diana med familj och mormor.
Saknar dom alla så enormt! <3

Nu bör jag slänga på mig lite kläder, sitter här i en tisha bara, det funkar inte att springa till hälsocentralen i. :p
Vi hörs lite senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0