En dag med uppskattning och semesterplaner.. :)



Hejhopps allesammans!

Har ni haft en fin dag? :)
Det har jag i alla fall haft. Riktig skön dag med mycket slapp och promenader i solen.
Jag har fått massa gulliga sms av person som jag märker att jag börjar släppa in mer o mer i mitt liv.
Vilket gör mig både glad och förbannat rädd. Rädd för att bli sårad och sviken men så glad för att jag går vidare och fortfarande vågar låta människor komma mig nära.. Fantastiskt! Alltså jag är inte påväg att inleda något förhållande eller så, det är bara en helt fantastisk kille som får mig att må bättre.
Mer än så behöver ni inte veta.. haha ;)

Anyway.. Jag och Tessan har pratat mycket om utlandsresor idag och det lutar faktiskt åt att vi åker utomlands i sommar i alla fall om allt går som vi vill o det hoppas jag! För fyfan av roligt vi skulle ha... Åååh... ^^
Det blir en sista minuten i slutet av juli/början av augusti isåfall, vart kvittar egentligen bara det är varmt och vi kommer bort en vecka från Sverige. Jag vill jättegärna till Italien men att bara få komma bort ett tag skulle vara underbart. Så håll tummarna för att det blir av! :)

Nu tänkte jag ta mig ett avkopplande bad.
Jag skriver säkert ett inlägg till innan det är dags att krama kudden.
Vi hörs snyggingar därute! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0