Fuck off and die!

Dagen har varit lång o jag är på ett riktigt Fuck everything humör!
Blir lätt så när allt fuckar sig rejält..
Därför så har jag varit iväg till kiosken, köpt en fet jävla godispåse, cola, o jordnöttsringar och hyrt två filmer. Yesman och Changeling.. Dom flesta har säkert redan sett dom men de skiter jag fullständigt i, jag skiter fullständigt i de mesta just nu. Jag ska lägga mig i min säng, sätta igång nån av filmerna, tror jag börjar med Yesman o trycka i mig min feta jävla godispåse utan någon somhelst ångest!
O så ska jag skicka ett sms till J o fråga om han har lust o komma hit imorgon, kan du så kan jag!

Nu blir de att vara fetto o glo på film.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag är precis likadan. Så surt när allt skiter sig :/

2009-06-06 @ 21:27:26
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: eva

De måste va nån infektion av någe slag!!!Får höra vad läkaren säger i morgon!!!

Mysigt o vräka i sig godis ibland o de kan man unna sig när allt inte känns så bra!!

2009-06-06 @ 23:02:33
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0