Fuckin life..

Hej!
Idag har jag knappt gjort något alls, jag blir galen av denna rastlöshet jag känner!
Sommaren är här o jag har ingenting att göra, skitkul... eller inte.. Dom vänner jag har lyser med sin frånvaro med få undantag o igår skulle egentligen jag ha åkt till Italien men som vanligt höll inte min "mamma" de hon lova.
Jag behöver komma bort för jag är påväg att tappa lusten för allt! Jag känner mig irriterad, rastlös, ledsen, frustrerad ja alla känslor som går att känna typ känner jag. Hemskt!

Nu ska jag ta en kvällspromenad med Gottfrid iaf.
Vi hörs väl mer imorgon om jag har lust att blogga vill säga.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas du får en bra dag :) (där hann jag allt före :P)

2009-06-10 @ 07:20:53
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0