Gävle?

Åh härliga dag! :)
Fåglarna kvittrar ute och solen skiner härligt på, åh va härligt det är med sommar! ^^

Idag så ska jag ju troligtvis åka med Ramona&Alex in till Gävle. Jag har inte riktigt bestämt mig för att följa med än men det lutar åt det. Tänkte isåfall att jag kunde åka hem till min mor och hälsa på lillebror, var ett bra tag sen jag såg den gullungen nu. Saknar honom så galet mycket!

Innan jag åker isåfall iaf så ska jag ringa Akademikliniken och höra litegrann.
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska fråga, vill mest höra hur dom bemöter mig för att avgöra om jag ska boka in en konsultation eller inte. Jag drömde inatt att jag opererade mig och blev supernöjd, det ser jag som ett gott tecken helst när jag var så lycklig när jag vaknade.

Näe nu ska jag betala räkningar, har helt glömt bort att göra det. :p
Sen så ska jag lägga mig ute och sola en liten stund tror jag.
Vi hörs senare!
Puss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0