Han är så het.. sååå het!

Jag har fått en besatthet... En jävligt stark sådan...
Twilight böckerna. Dom är så jävla bra, första läste jag ut på en dag och andra boken jag läser nu har jag legat och sträckläst hela dagen typ och jag kommer nog ha läst ut den tills imorgon.
Dom är verkligen beroendeframkallande, jag kan inte sluta. Det är ett under att jag har lyckats tagit ett break och sitter här och skriver nu. Jag ska även försöka kolla på en film som börjar typ nu på 1an. Almost famous.. Får se om jag lyckas se klart den eller om jag dissar den för underbara boken... Underbara Edward Cullen...
Längtar tills New Moon kommer på film, se sexiga Robert Pattinson på duken igen. Åh vilken jävla mumsbit han är!..


Näe fyfan nu får jag orgasm snart av allt tänkande.
Nu börjar den där filmen, får se om den lyckas svalka mig lite.
Vi hörs lite senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0