Inside man.

Hejhopps!
Jag har precis vaknat, somnade direkt efter Ramona kom och hämtade Gotte. Åskan som vanligtvis gör mig livrädd gjorde mig sömnig..
Nu sitter jag och tittar på Inside man på 3an. Har sett den förr och jag älskar den, iaf det jag minns av den. ;p
Bankrånsfilmer är lite av min grej ;p

Som det känns så börjar jag må lite bättre, har lite mer ork i kroppen. Jag vet däremot inte om det beror på att jag är på bättringsvägen eller om det är all ipren jag har tryckt i mig.
Jag måste bli bättre tills på fredag då jag åker till Gävle för att festa med Tessan. Jag hade gärna velat bli lite bättre redan tills imorgon då jag ska på ett möte kl 13.15 som jag inte kan ställa in.
Jag måste hinna till banken innan med och hur jag ska orka gå enda dit är ju en jävligt bra fråga, visst det är inte så jättelångt men är man så sjuk som jag är så känns det som cirka tio mil.


Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, vi hörs väl mer senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0