Jag är döv!

Seriöst så driver jag inte, jag är snart helt jävla döv.
Jag vaknade upp klockan fyra imorse av att mina öron värkte så inåt helvete och att jag inte hörde ett skit.
Jag skickade ett sms till Ramona tog en ipren och efter en stund så lyckades jag somna igen.
Nu runt åtta så vaknade jag igen, ringde hälsocentralen dom ringde alldeles precis upp.
Jag var tvungen att avvakta i tre dagar till, är dom helt sjuk?! Jag är påväg att bli döv och dom vill att jag ska avvakta..

Alltså det gör sjukligt ont, det bara smackar på därinne och jag hör lika mycket som man gör när man befinner sig under vatten...
Här som man trodde att man var på bättringsvägen. ÅÅÅÅH FUCK THIS!
Ibland så undrar jag om det är någon som sitter o kör vodoo på mig, någon av mina ex äckliga brudar skulle inte förvåna mig.
Jag tror aldrig jag hinner bli frisk tills på fredag så då slipper ju alla horungar där oroa sig att jag har sex med deras killar.

Nu ska jag överdosera nässpray det kunde visst hjälpa vid öronen med.
Hörs...


Kommentarer
Postat av: eva

Hoppas du kryar på dig snart inte kul att ligga sjuk när de e så himla fint ute!!!Skickar dig en massa krya på dig kramar/eva

2009-06-24 @ 23:35:38
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0