Några ord kan göra så mycket..

Hejhopps!
Idag är en ny dag och den känns mycket bättre faktiskt! :)
Ibland får man helt enkelt vara lite frustrerad och irriterad, det går över.. Efter regn kommer solsken, right? ;)

Vädret är kanske ingenting att hurra för idag, det är mulet o småregnar...
Men det är iallafall inte så kallt som jag trodde att det skulle vara, man måste ju se något positivt i de hela! ;p
Imorse när jag gick ut med Gottfrid så fick han nästan förutom från början gå utan nosgrimman o han gick alldeles perfekt. Så stolt! :)
När jag kom in så satte jag igång datorn o såg att jag hade fått ett supergulligt mail som fick mig att nästan börja gråta. Vad några snälla ord kan få en annan människa att må bättre.

Idag så har jag inga direkta planer, börjar bli van med det nu. ;p
Har egentligen svenskalektion klockan 14.30 men vet inte om jag är så sugen på att gå dit men det är ju sista lektionen så vi får se hur jag gör. Det kanske inte ens är någon, dom är ju inte så duktiga på att meddela det till mig isåfall.
Hursomhelst så måste jag till skolan till kl 16.00 iaf för då har jag ett möte med studievägledaren.

Näe nu så ska jag nog ta o köra lite pilates. :)
Vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0