på bättringsvägen?

Shuuhejsan!
Jag är nog på bättringsvägen HOPPAS JAG, för jag har lyckats gått ut på promenader med Gottfrid och har bara tagit en ipren idag. Halsen är fortfarande helt fuckad och näsan är helt täppt och hörseln är stortsett förlorad men kroppsmässigt känns det bättre och det är de som räknas och då kvittar de om jag låter som en kråka ;p

Idag innan jag skulle iväg på mötet som förresten gick superbra så var Evabritt hit med jordgubbar, så otroligt gulligt gjort. Jag blev superglad och dom var supergoda! :)

Det är tisdag men alla mina favoritserier har haft säsongsavslutning. Så nu blir det att kika på Hells kitchen istället, gillar det men blir galen av att se all mat vid den här tiden. Jag vägrar att äta vid den här tiden.

Hursomhelst så hoppas jag att jag fortsätter bli bättre så jag kan åka till Gävle på fredag.
Jag åker isåfall lite tidigare för jag pratade med pappa förra veckan och vi kom överens om att gå ut o äta nånstans.
Jag saknar honom, var ett bra tag sen vi träffades nu.
Sen mot kvällen ska jag ju ut med Tessan, först Tant grön om det skulle bli fint väder och sen Heartan för att shaajka asset av sig.
Fan va kul det ska bli o fyfan vad jag längtar, nu gäller det bara att bli frisk!







Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack tack :)

Varför inte ta en sista minuten resa någonstans, det är alltis trevligt och kostar inte överdrivet mycket pengar!

2009-06-23 @ 23:48:53
URL: http://brunettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0