Så trött så trött...

Hejsan!
Dagen har varit tuff o hundkursen var helt okej.
Berättar mer om de imorgon, ville mest säga att jag var hemma nu så att ni inte tror att min älskade Gotte anföll de andra vovvarna o ägarna o att vi nu är på rymmen eller nå :P

Jag måste även tillägga att det är förbannat jobbigt att jag ska behöva känna mig som en idiot som försöker går vidare med mitt liv. Något jag borde ha gjort för så galet jävla länge sen då det tydligt syns att jag inte har varit mer än något jävla spel, en leksak som man kan kasta runt hur man vill.
Varför var jag tvungen att acceptera om inte du kan göra de?
Jag vägrar må dåligt för att jag vill känna mig uppskattad o älskad o jag vägrar må dåligt över att jag vill vara lycklig!

Näe nu ska jag försöka sova, men först ska jag ringa "Mr Babe" för en godnatt puss.
Kiss me trough the phone you know... ;p
På lördag har jag förresten varit rökfri i ett halvår o då ska jag visst få en liten present! ^^
Ah godnatt på er, puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: tack så mkt sötnos:) sov gott<3

2009-06-09 @ 03:33:58
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0