Say it with a rose..

Hejhopps!
Dagen har trots sitt dåliga väder varit riktig härlig med god mat, underbart sällskap o mysiga promenader.
Idag var  ju även sista skoldagen så nu har jag sommarlov! :)
O jag har även fått en ros! ;) Jag älskar rosor! ^^
Så dagen har somsagt varit lovely!



Haha mitt hår ser hemskt ut o hela jag ser egentligen knas ut men de bjuder jag på.
För min ros är så fin så den måste bara visas upp! :)
Tack! <3<3<3


Nu tänkte jag ta mig ett bad o bara koppla av.
Eftersom jag inte har något speciellt mer att skriva eller saker jag inte kan skriva så blir det nog inga fler inlägg ikväll.
Vi hörs mer imorgon, godnatt! ;)

Kommentarer
Postat av: eva

åh ROSOR är så fina:)o härligt att sluta skolan o du klarade proven galant:)så du kan unna dig en lång härlig ledighet:)

2009-06-10 @ 23:55:27
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0