Underbara väder! ^^

Du är pusselbiten som aldrig får saknas..
Jag kommer alltid behöva dig i mitt liv. <3
-

Hejhopps allesammans! :)
Solen skiner som den har gjort dom här senaste dagarna, skillnaden är att jag faktiskt har suttit på min uteplats och njutit av den i några timmar. Galet härligt! ^^
Var däremot tvungen att gå in nu då jag kände att mina ögon började svida, får ju faktiskt inte glömma att jag fortfarande är sjuk och har både öroninflammation i båda öronen, ögoninflammation samt infektion i halsen.

Syster kom över hit med en längre lina till Gottfrid och vi kom överens om att jag ska följa med henne och hennes andra lillebror som är på besök häruppe från Skåne o åka iväg och bada. Eller ah Gottfrid ska få bada och dom ska vi får se om jag gör det.
Inte det att jag inte gillar att bada men det är den lilla saken att jag hatar min kropp så mycket så jag skulle gråta om andra såg den, jag klarar knappt av att se mig själv i spegeln. Nästa sommar däremot när jag har opererat mig kommer jag bo på stranden vid den här tiden. Åh vad jag längtar efter sommaren 2010! :D

Nu ska jag ta o halsa i mig vatten och duscha av mig lite snabbt.
Vi hörs mer ikväll!
Ciao!





Kommentarer
Postat av: eva

Krya på dig o ha en riktigt bra dag i sommarvärmen:)

2009-06-28 @ 15:09:11
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0