Sega söndag..

Godmorgon!
Alltså jag drömmer så galet konstiga drömmar nu förtiden..
O jag vet att man brukar säga att de undermedvetna försöker säga en något genom drömmar men jag vet bara inte vad..
Jag vaknar mer utmattad en utvilad o jag vet inte vad jag ska göra.. Eller egentligen så vet jag, det är lite saker som jag borde reda ut.

Hm vad händer för er denna sega söndag då?
Här hos mig är vädret inte direkt så bra så sola är ju rätt uteslutet.
Jag funderar på att sy klart min klänning, har lite små detaljer jag ska fixa o sen så tror jag faktiskt den kommer bli rätt snygg! :) Den kommer däremot bli rätt figursydd o jag hade velat ha den lite lösare men så kan de gå..
Kommer matcha Gottes koppel iallafall så kommer bli min "promenad-klänning". Man ska kunna vara snygg när man är ute o går med vovven med! ;)
Jag har ju en film kvar att se också, changeling.. Jag såg ju bara Yes man igår och den var rätt okej.
Sen så måste jag väl plugga! ;/
Det är ju skolavslutning nu på torsdag och jag har två prov kvar att göra samt ett föredrag o massvis med inlämningsuppgifter. Inga direkt svåra grejer så jag kommer hinna om jag inte fortsätter skjuta upp de vill säga.

Ah det är väl lika bra att jag sätter igång, men först så ska jag ta mig en bloggrunda.
Vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Thessan

SNygg design!!!! :)

2009-06-07 @ 15:06:07
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Viktoria Nordenberg

Hej! Rosa är snyggt yesss!

Vad tycker du om min nya blogg-design?

Puss!

2009-06-07 @ 16:33:19
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjingeling!

Jag har tänkt se Changeling lääänge, men ännu inte fått tummen ur... Du får tala om i fall den var bra eller inte... :)

Kram

2009-06-07 @ 16:33:58
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: eva

Ja de e skönt att han mår bättre:) Jaa hälsar till jimmy när han ringer:).

Önskar dig lycka till på provena och nu e de ju fiiiint väder igen så man blir på bättre humör:).

2009-06-08 @ 11:27:00
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0