Ockelbo

Hej på er igen! :)
Eftersom jag har varit så kass på att blogga idag så tänkte jag klottra ner ett inlägg till innan jag går och dejtar kudden.
Jag kommer nog somna tidigare idag då det är det här med jakten efter en bra plastikklinik som håller mig vaken om nätterna.
Nu däremot efter att ha kollat igenom tre olika forum så har jag faktiskt fattat tycke för Ockelbos vilket jag verkligen inte trodde att jag skulle göra.
Jag skickade även ett mail till dom igår som jag fick svar på efter bara några minuter, det jag skickade till Victoriakliniken har jag fortfarande inte fått något svar på, har även läst att många valde bort den kliniken så den är inte längre så aktuell i mina ögon. Ockelbos däremot verkar väldigt seriösoch vad jag har läst så är väldigt många nöjda med resultatet, jag har faktiskt inte hört något negativt än.
Det som tilltalar mig så mycket med kliniken i Ockelbo är deras snabba svar på mitt mail där jag fick svar på saker som visade att dom är seriösa, priserna var mer än rimliga och operationen kan ske i höst precis som jag vill.
Sen så är det ju helt klart att den ligger så pass nära och alla andras positiva erfarenheter från kliniken.
Så den är helt klart intressant och troligtvis blir det att boka en tid för konsultation. :)
Men jakten efter plastikklinik fortsätter ändå, man ska ha något att jämföra med också ;p

Åh jag kan seriöst inte fatta att jag äntligen ska få göra dessa ingrepp som jag vill göra.
Som jag har längtat..
Det är helt fantastiskt och trots att jag är galet nervös så längtar jag så otroligt jävla mycket! ^^
Nog första gången jag längtar till hösten måste jag säga ;p
Jag har skaffat en ny kategori, "plastic fantastic" och ni ska få följa med på hela resan!
Härligt namn vah? ;) haha...


Näe nog med det, nu ska jag ut med Gottfrid sen blir det att sova.
Ska träffa psykoterapeuten imorgon och då vill jag vara utvilad.
Vi hörs mer imorgon, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0