Anfallen av en orm! ;o

Hejsan allesammans!
Idag när jag och Gottfrid var ute och gick så flög Gottfrid ner med huvudet som om han skulle ta en pinne eller nå. Men det var ingen pinne han skulle ta utan han skulle hugga en orm som jag troligtvis hade klivit på och som var på väg att hugga mig. Jag ryckte åt mig Gottfrid och på ett hopp så var jag 20 meter därifrån, MINST! O jag ser hur ormen typ hoppar rakt upp i luften, det var minst sagt obehagligt ska jag berätta för er.. Haha första gången i hela mitt liv jag ser en orm och jag KLIVER på den, hur smart får man vara egentligen.
Tur nog så hade jag min trogna vakthund som alltid försvarar mig, lillplutten! <3

Bortsett från att nästan blivit huggen av en orm så har jag pluggat som en galning.
Två dagar i rad, jag är helt chockad över mig själv. ;o
Jag och Gottfrid gick även över till syster för hon bjöd på mat, gött ^^
Sen så åkte vi ut till skogen med hundarna så Gottfrid fick springa av sig lite, det förtjänade han efter han räddade mig från ormen.
Så ah så har min dag sett ut typ, många promenader, mycket pluggande, mat och en orm-attack. En vanlig dag i byn Bergsjö. haha ;)

Nu däremot så ska jag krypa ner i sängen och glo på tv.
Gottfrid har redan varit ut på sin kvällspromenad och efter alla promenader vi tagit idag så är han helt slut och ligger i min säng och sover o det ser så galet skönt ut så jag ska tvätta bort sminket o sen göra honom sällskap.
Vi hörs iaf mer imorgon, godnatt på er o sov så gott! :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså!!

Han är ju bara för snygg!!

Kram och sov sött!

2009-06-03 @ 23:23:35
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Therése

Haha! Förlåt ja skrattar men det låter lite sjukt. Kan se det framför mig :P Fan, jag hade dött. Har sån fobi för ormar. Hade hållt mig inomhur resten av sommaren :P

2009-06-04 @ 08:57:14
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: eva

Så gullig han e:)Himla tur att ni han undan ormen!!!!ORMAR är bara för hemska!!!

2009-06-04 @ 10:11:56
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0