Är han bara en hund så är du bara ett lik!!

Usch... Jag tittade precis på Hundcoachen.. Där fick man se en helt underbart vacker rottweiler som var lite lömsk. Hela avsnittet fick man följa honom och sen på slutet så säger dom att han var tvungen att bli avlivad, jag grät kan jag lova! Rottisar är en av mina favoritraser, det är egentligen min favoritras! Visst jag tycker Gottfrid är världens vackraste och världens underbaraste o jag älskar han mest av allt men när han är tillräckligt duktig så ska jag skaffa mig en liten rottisvalp också. Nu däremot så räcker det med Gottfrid förtillfället, han ska bli "superlydig" innan våran lilla familj blir lite större..
Gottfrid är verkligen mitt allt, jag vet att jag sagt det förr men det skiter jag i för han är verkligen det.
Jag undrar hur jag klarade mig innan jag fick honom för hela mitt liv handlar om honom.
Jag är säkrare nu när jag har honom, jag är knappt rädd längre, jag behöver inte vara rädd..
Det enda jag är rädd över det är att något ska hända honom, för det skulle vara det värsta.
Det är tackvare han jag har lärt mig vad ansvar är, det är tackvare han jag kommer upp på morgonen.
Han är min bästa vän han sviker aldrig, han är som mitt barn och jag älskar honom så otroligt jävla mycket! 
O den jäveln som skulle säga att han bara är en hund skulle jag snitta i småbitar för den människan är inget mer än just en människa, och för mig betyder djur mer än vad människor någonsin kommer kunna göra...  

Nu håller jag på att hosta så jävla mycket...
Vi hörs senare istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0