Utmaning.

Jag blev ju utmanad av Miranna och nu är jag äntligen klar.
Här har ni, vsg! ;)

1. Hur gammal är du om fem år:
25år.
2. Vem var den sista du träffade:
Min syster Ramona.
3. Hur lång är du:
178cm om jag står på högerben och 180 om jag står på vänster. Är alltså 2cm längre på vänster ;p
Im tall and i fuckin lovin' it. ;)
4. Vilken är den senaste film du sett:
Jag såg precis klart på Mean girls. ;p
5. Vem ringde du senast:
Andreas

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem:
Ja de blir bra de. Tack! o det var till min syster Ramona.
7. Vad är dagens planer:
Jag har redan gjort allt som ska göras så det som återstår är en långpromenad för att förbränna mackan jag nyss tröck i mig ;p
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms:
RINGA! Sms är galet drygt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda:
Aldrig varit gifta eller sambos. Jag är gjord av passion. Därför jag vart så jävla het! ;)

10. När såg du senast din mamma:
Hm.. När hon passade Gottfrid när jag var iväg till Sthlm och såg Bob Dylan. När var det då? 23 mars?..
11. Vilken ögonfärg har du:
Vackra underbara blåa...
13. Har du någon gång hittat en katt:
Näe jag och min barndomskompis åkte och hämtade en katt när vi var drygt åtta år och påstog att vi hade hittat den ute i skogen men när min mamma frågade om jag kunde svära de på bibeln och troende som jag faktiskt är och var så kunde jag ju såklart inte göra det och började storböla och erkände att jag hade ljugit. Katten som hette Fantomen blev tillbaks lämnad till Brynäs där vi hade hämtat honom haha ;p
14. Vilken är din favoritplats:
Oj.. Råsunda när det kommer till Sverige och utomlands så är det en helig grotta i Kreta, så otroligt harmoniskt.
Sen så är alla platser underbara sålänge jag får dela dom med dom jag älskar.
15. Vilken plats föredrar du minst:
Jag klarar inte av flygplan, det är för trångt och för dålig luft samt att jag är rent av livrädd för att flyga.
Sen så kan jag inte komma på någon plats bara rakt av såhär.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år:
Den får framtiden avgöra, sånt går inte ens att gissa sig till. Troligtvis nånstans där jag trivs och är lycklig.
17. Vad skrämde dig som barn:
Nätterna, att bli lämnad ensam  vilket jag blev alldeles för ofta.
18. Vem fick dig att skratta senast:
Gottfrid haha, han är kung min vovve! ^^
19. Är du för ung för att äga vinylskivor:
Ah det är jag nog, jag äger knappt en cdskiva ;p
20. Har du stationär eller bärbar dator:
My baby Laptop. ;)
21. Sover du med eller utan kläder på dig:
Det är både och. Ibland känner jag mig fångad om jag har typ ett sovlinne på mig så då åker det av och jag sjunger "åh ååh vad det är skönt att vara naken" haha ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen:
tre om inte fyra stycken men jag använder två. En jag har huvudet på och en annan som jag håller om.
23. Hur många landskap har du bott i:
Alltså landskap? Vafan jag sög på geografi, skolkade på alla lektioner så jag vet knappt vad ett jävla landskap är. Jag har varit överallt o ingenstans..
24. Har du någon gång spytt på fyllan:
Seriöst, vem har inte spytt på fyllan?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota:
Barfota är skönt men gillar inte mina fötter, strumpor täcker fötterna men åker ofta av på sommaren och skor är min sanna passion och min sanna kärlek. Fuck boys, I love shoes!
26. Är du social:
Jag är galet social, däremot så har jag äntligen lärt mig att man inte behöver prata med alla, och ointressanta människor som kommer fram till mig lär bli ignorerade. ;p
27. Vilken är din favoritglass:
Den där nya Solero glassen tycker jag är riktigt god! :)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon:
En miljon är inga pengar typ, låter så stort .. ÅÅH VAD SKULLE DU GÖRA DÅ.
Fråga vad jag skulle göra om jag blev ekonomisk oberoende istället.. ;)

29. Tycker du om kinamat:
Njae, det är väl okej, men har tröttnat rätt mycket på det och föredrar istället Thaimat.
Har ni vägarna förbi här i Bergsjö nångång så ät på Thaistället här. Galet gott!
30. Tycker du om kaffe:
Verkligen inte! Förstår inte att man vill förgifta sin kropp med något så äckligt.
Fyfan, då finns de bättre o roligare droger..
31. Vad dricker du till frukost:
Bravo juice, tropisk... Galet god... ^^
32. Sover du på någon särskild sida:
Jag rör på mig så jävla mycket när jag sover så jag sover nog på alla sidor det går att sova på. :p
33. Kan du spela poker:
Haha njae... Jag går alltid all in iaf ;)
34. Tycker du om att mysa:
Ja men det är väl mysigt. 
 Är du en beroendemänniska:
Alla är väl beroende av något.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din:
Min tvillingsyster men hon fick aldrig uppleva sin första födelsedag.
Hm sen Petras pappa tror jag och Lillis mamma om jag inte minns fel ;p
37. Vill du ha barn:
Absolut. Jag skulle inte kunna leva ett liv utan.
Tre stycken vill jag gärna ha.
Däremot så är jag inte riktigt redo än men i framtiden så..
38. Kan du några andra språk än svenska:
Engelska. O så grunderna i spanska&tyska. O så kan man väl några ord på kurdiska, finska, serbiska ja o så vidare.. Jag vill även lära mig Italienska.
39. Har du någonsin åkt ambulans:
Ja..
40. Föredrar du havet eller en pool:
Havet är fint, vackert och väldigt spännande men jag är helt klart en pool människa när det gäller att bada. Känns tryggare så.
41. Vad spenderar du helst pengar på
Kläder, drinkar och nöjen helt enkelt.
42. Äger du dyra smycken
Yes, men fundera inte på att göra inbrott dom finns inte i min lägenhet haha ;)
43. När känner du dig lycklig
När jag bara är och allt bara flyter på.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen
En varmmacka.
45. Vem är den roligaste människan du känner:
Oj roligast.. Haha måste nog säga Tessan. Hon är fan klockren!
46. Välj ett ärr på din kropp
Oj har galet många ärr men tar väl det jag har runt armen från mitt första skönhetsingrepp.
Jag opererade mig för att när jag föddes så hade jag som ett öppet sår som sen blev som en gummisnodd runt armen.
Det gick alltså väldigt mycket inåt. Det var vävnader från min tvillingsyster.
Jag har nu ett "sicksack" ärr runt hela armen. Jag gillar de, det gör mig till mig.
47. Vad har du för ringsignal:
Oj nån låt med Nomy tror jag.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten:
Näe inte vad jag vet.
49. Flirtar du mycket
Alltså folk kan nog uppfatta att jag flirtar bara för jag är så trevlig och ler o så men jag flirtar väldigt sällan.
Flirtar jag så är det så jävla uppenbart och jag får alltid det jag vill ha! ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg
Har jag ens någon?
51. Kan du byta olja på bilen:
Ja det kan jag väl, eller... Fan nu måste jag be syster att få byta olja i bilen haha <;
52. Har du fått fortkörningsböter:
Inte än.
53. Vilken var den senaste bok du läste:
Om jag kunde drömma.
54. Läser du dagstidningen:
Näe.. Jag är kass när det kommer till nyheter.

55. Prenumererar du på någon veckotidning:
Nope.

56. Dansar du i bilen:
Jag dansar överallt. ;p
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast:
NRJ.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper:
Emmas adress tror jag eller var det midjemått? Hm...
59. När var du i kyrkan senast:
När min svåger begravdes förra året.
60. Vilka personer utmanar du:
Jag utmanar alla som har sånt tråkigt liv att dom känner att dom vill spendera några minuter på att svara på 60 frågor som typ ingen läser noga haha ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe!

Innebär det att jag inte heller har något liv, eftersom jag faktiskt lästa allt bokstavligen... ;)

Kram gumz och ha en underbar midsommar!!

2009-06-19 @ 20:34:44
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0