Vilken film blir det?

Hejhopps!

Nu är Gottfrid hemma igen, Arne ringde och väckte mig vid 19.00 och sa att han skulle komma med honom.

Lilla Gottegos är så himla duktig, han förstår att jag är sjuk för han är så otroligt lugn idag. Han är verkligen mitt allt och det känns hemskt att jag har noll energi till att gå ut o gå och leka med honom. Tur nog så har han varit med andra idag som har den energin, jag hoppas verkligen att jag är någorlunda bättre imorgon.


Jag har sovit stortsett hela dagen, och just nu när jag knaprat ipren så orkar jag iaf ta mig ur sängen och sätta mig här framför datorn.

Om jag orkar så blir det att titta på någon film nu klockan 21.00, har lite svårt att bestämma vilken bara.

Tolken, Wisegal eller Hannibal rising.

Jag har sett Hannibal rising typ tusen gånger, var o såg den på bio typ tre gånger. Tycker Gaspard Ulliel som spelar Hannibal är så galet jävla het! Haha alla på bion satt o spände sig och tyckte det var riktigt groose när han stog där med blod runt käften själv så höll jag på att få en orgasm.. haha vad ska jag säga, jag gillar galna snubbar! ;p

Nu blir det sängen igen..
Vi hörs mer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0