Give me some love babe...

Nu är filmen slut o den var lika underbar som alltid!
Jag älskar verkligen slutet o när han viskar "Du har väl inte berättat om vårat vad?" haha så jävla skön..

Sådär vill jag ha det. En kille som inte är rädd att visa sina känslor som tar med mig på fotbollsmatcher (Klädd i AIKtröjor o inte Bajen) middagar ja you name it.. Jag vill ha någon som jag har saker gemensamt med och som inte skulle dra sig för att berätta hur mycket han älskar mig ut för hela Arlanda. Okej händer bara på film men ge mig nå liknande iaf..

Jag har alltid vart så Anti kärlek... Har helst velat strulat runt och inte velat ha något seriöst.
Förhållanden har fått mig att känna mig fången och kvävd.. Men nu börjar jag känna annorlunda..
Märker det så väl när folk flörtar med mig och jag dissar av dom. Vill inte träffa någon för stunden, inte min grej längre...


Näe nog med the love talk.. Har vart för mycket kärlekstankar för idag.
 Nu ska jag ut med Gottfrid och sen så blir det att sova.
Imorgon ska jag storstäda och tvätta. Ska även plugga en massa så jag kan åka till Stockholm med gott samvete.

Godnatt nu allesammans så hörs vi mer imorgon!
Sovgott.. ♥


En sliten och trött Bella säger godnatt!

Kommentarer
Postat av: carro

men om man går i hop några styckna kan man ju dela på frakt o tullavgift =)för vem vill inte bestalla kläder därifrån =)

2009-03-21 @ 09:03:21
URL: http://pixistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0