hundcoachen..

Hejhopps!
Nu är jag på bättre humör.
Snacka med Tessie o äta mat fixade humöret rejält! ;)

Har dock inte pluggat något utan jag har istället bestämt mig  för att sjukanmäla mig imorgon.
Ska istället åka in till Hudiksvall o fika med Tessie, får se om man shoppar något med.
Jag behöver verkligen det, då jag har vart isolerad här i Bergsjö i snart en månad.
Gotte var så duktig idag när jag var iskolan så han klarar sig nog någon timme imorgon med.

Påtal om Gotte så ska jag se hundcoachen som börjar nu kl 21.00 på tv4+.
Se om man kan få nå tips på hur man ska handskas med sötnöten. ^^

Skriver mer när det är slut, tänkte ta en snabbrunda med Gotte innan det börjar.
Vi hörs snart! ♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

måste nog säga cola :)

2009-03-16 @ 20:41:55
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, en liten sötnöt e han allt!! :)

Innan jag hade min lilla golvmopp, så hade vi en schäfer/rottisblandning.

Gillar egentligen stora hundar bäst, men Agge är precis lagom för oss som situationen är här hemma.. :)

Och missade Hundcoachen gjorde jag... :S

Såg trailern och tänkte kolla, men kom inte på det förrän nu när jag läste din blogg... Typiskt!!

Kram!

2009-03-16 @ 21:37:01
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Tessie

Finns alltid här :)

bara bra att jag kan förgylla din dag lite. Ser fram i mot fikan i morgon girrlyy ;)

2009-03-16 @ 21:46:11
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0