Hur säger man dra åt helvete på tyska?




När jag vaknade upp imorse var allt super. Jaa! En ny dag, nu jävlar ska jag plugga!

Går in på FC o ser att jag fått ett mail ifrån min tyska lärare. Att det var dags att sätta igång med tyskan för nu borde jag ha hunnit längre med allt annat. Tyska började jag läsa förra året men blev långt ifrån klar.
Kände världens jävla ångest bara välla fram. NEEEEEEEEEEEJ! Låt mig för ihelvete inte vara tvungen att kämpa med ett till ämne när jag knappt hinner med dom jag har. Jag är för fuck ingen jävla övermänniska. Just nu har jag alldeles för mycket psykiskt. Jag klarar inte. Under andra omständigheter så säkert men nu nej. Jag erkänner JAG KLARAR INTE AV FLER ÄMNEN. Jag bryter fuck ihop snart. Jag skiter i ... Sätt ett IG på mig, Låt CSN knulla mig på pengar. Jag bryr mig inte BARA JAG SLIPPER LÄSA UPP 10 ÄMNEN PÅ 3MÅNADER!..

Nu vill jag bara krypa ner under täcket igen o försvinna.
Det var den dagen de. . woohooo.... FUCK IT!





Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Åh va roligt! =) låter toppen,inte konstigt att du längtar, precis som jag =D men nu börjar i alla fall solen titta fram =)

2009-03-12 @ 10:44:36
URL: http://heavenandearth.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack, men just nu är jag inte vidare stark faktiskt.

2009-03-12 @ 11:30:00
URL: http://leksaksvingar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0