ihihihihihihi ... FJORTIS.

Alltså mitt humör just nu är som en jävla bergodal bana. Ena sekunden jätteglad o andra skulle jag kunna slå ihjäl någon! Jag känner mig galet isolerad o låst här vilket inte är en känsla jag är van att känna eller ens vill känna.
När jag mår såhär så drabbas allt omkring mig. . Vill bara att tiden ska gå fortare.
Jag vill bara flippa, göra något galet.


Näe Godnatt på er alla, jag är för frustrerad för att blogga.
Jag svarar på kommentarer imorgon istället.
Ciao! ♥



Kommentarer
Postat av: Bitte

Håll ut vännen,snart är det vår och sen sommar!Det kännas mycket bättre här nu.Från mörker och kyla,till fågelkvitter och sol :)) Önskar dig,från hjärtat,en fin dag!

2009-03-11 @ 09:53:43
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Mirry

Spana in Borås coolaste blogg och tyckt till i Dagens Fråga!



www.arntyochmirry.se

2009-03-11 @ 10:29:55
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0