my day..

Då var denna tisdag snart över då..
Det har varit riktigt härligt väder ute. Underbara solen tittade ju fram! :)
Har vart iskolan, städat och Arne kom förbi så vi åkte till ica o handlade lite. Behövdes..
Blev en sen middag, men den var värd att vänta på! :)
Kvällen har jag precis som alla andra tisdagar spenderat framför teven! ;)
Tänkte avsluta kvällen med ett avkopplande bad men så blev det inte då det inte fanns något varmvatten, tror ni jag blir skapligt irriterad eller?
Jag har iallafall ringt o klagat till Nordanstigsbostäder idag. Om vattnet, det evuentuella möglet i badrummet samt dessa jävla stötar jag hela tiden får! Förhoppningsvis ordnar dom det snart o om det inte går att ordna ska jag fan ha hyresavdrag!

Nu sitter jag här, har tänt lite ljus och lyssnar på älskade Bob Dylan!
Tänkte snart bege mig ut på en kort vända med Gottfrid och sen krypa ner i sängen o försöka sova.
Imorgon ska jag in till stan och träffa Tessie för en fika. Ska även passa på att köpa en ny foundation då den jag köpte verkligen var värdelös. Mineralskit!

Ah det var lite om min dag det.
Nu ska jag ta o kika lite bloggar och svara på lite kommentarer.
Vi hörs mer imorgon!
Godnatt sovsött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0