Oops..

Hejhopps!
Idag har jag fått lite gjort.
Var iväg till skolan o hade engelska. Jag och Lina ska göra speakingdelen på nationellaprovet på torsdag.
När jag kom hem satt jag igång och började städa direkt, så nu är lägenheten städad o fin... ;)
Sen så har jag varit ut på några promenader med Gottfrid och har även tränat lite psyke med honom så nu ligger han helt utslagen här på golvet nedanför mig.
Jag ska plugga också, men energin försvann när solen gick i moln.. ;/ Men jag ska ta o göra det lite senare, man kan inte göra allt påengång direkt! ;P



Vad har ni gjort hitills idag då? :)


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jasså? Har du nån bild där man kan se hur ditt hår ser ut nu, så man kan se om det verkligen är så hemskt? :D

2009-03-31 @ 16:26:36
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: sandra

vill bara säga att ja tycker du gör de för jävla bra...flytta till denna jävla skit håla å inte känna nå folk måste va pest. Vet ju hur folk funkar här....allt som är nytt är skit farligt! Hade ja inte simon hade ja dragit med dej på nån fest så du kunde lära känna nån. Men härda ut så blir de bra=) Kanske kan gå å få ur R lite å sen...mvh

2009-03-31 @ 20:58:52
URL: http://www.nogg.se/eda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0