Patrik 1,5.

Innan jag blev förbannad så hade jag besök och min frustration lindrades if you know what i mean. haha ;)
Efter så gick jag även o hyrde två filmer. Patrik 1,5 och Shark swarm.

Jag har precis kollat klart på Patrik 1,5 och jag älskar den!
Jag har skrattat o jag har gråtit.
Jag har hört så mycket negativ kritik om den filmen men jag tycker att det är en av dom bästa svenska filmer jag har sett!
Jag kan med min trassliga uppväxt förstå hans. Jag förstår hans beteende och jag älskar dom ja båda två när slutet kommer hur dom ställer upp på honom. Hela filmen är underbar! Jag älskar den!
Jag vet att mitt ex skulle hata den då han har sådan stark homofobi, men till alla er som inte har det rekommenderar jag denna film till.
Den är rolig och känslosam på en o samma gång. LOVE!

Shark swarm blir det att jag får kika på imorgon innan den ska lämnas tillbaks för nu är jag så sjukt trött.
Så nu blir det att gå ut lite snabbt med Gotte o sen sova.

Godnatt på er alla sötnötar!
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Bitte

Den skulle jag gärna se,men skulle få se den själv.Min man är en riktig homofob,tyvärr.

2009-03-07 @ 09:20:29
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Kristin

Vi var i Aya napa. Hade riktigt roligt där. Nicci beach är ett måste att besöka. Rätt bra nattklubbar om man hittar rätt, många jobbiga inkastare. Och sen spär de ut spriten men vi körde med att en av oss var bartender så det inte var någon idé att spä ut spriten (vi fick så vi tålde istället haha) Vi hade också tur och mötte ett par trevliga killar från Israel där som blev våra "store brosor" när killar blev för besvärliga haha. När hade du tänkt att åka dit?

2009-03-07 @ 09:42:01
URL: http://kikedo.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, visst är det en fin film.. Gillar också den!



Ja exakt, så jag hoppas jag kommer till något bra ställe och sen får jobb där :)

2009-03-07 @ 10:06:05
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0