Sex...

Hejhopps!
Denna fredagkväll har jag suttit med Tessie i telefon och gjort massa olika saker på Facebook. haha, snacka om tråkigt liv.. :P Men det tar vi igen imorgon då vi ska festa att Tessie är ett år närmare pensionen! ;)
Har massa Aquatini som väntar på mig i kylskåpet, är galet sugen på att ta en nu men ska låta bli. Imorgon däremot så planerar jag att bli full... Riktigt jävla full!  ^^

Nu hade jag planerat att ta ett bad och efter det om jag orkar tänkte jag ta o glo på "Sexdrive"..
Får se om man får skratta litegrann eller om jag dissar filmen helt.

Antar att dom flesta antingen är ute o festar eller sitter hemma bänkade framför Let´s dance! ;P
Vi får höras lite senare. Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Olessia

Jag var hemma igår :) la mig vid tio tiden. Men uppe tidigt.. jobb som väntar :/

2009-03-28 @ 06:04:45
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0