Skit sommar? ..

Hejsan!
Idag har jag inte gjort mycket. Var iväg till skolan o hade svenska. Lina var inte där idag heller :/
Fick veta att vi ska ha ena delen av nationellaprovet i svenska snart, något föredrag som jag inte hade någon somhelst koll på att vi skulle göra förens idag. Vi ska visst även ha själva speaking delen i engelska snart med och jag måste försöka skaffa fram någon att göra den med. Får kolla upp det imorgon..

Har fått veta att jag och Tessan inte ska åka utomlands idag då hon inte har råd.
Riktigt tråkigt, hade sett framemot det. Inte heller ska jag åka till italien med mamma då hon ändrade sig.
Rätt typiskt min mamma, lovar o säger en massa men det blir tvärtom.
Så denna sommar vilket så många andra ska jag spendera i Sverige.. Jag tror jag blir galen!
Jag slutade förihelvete att röka för att kunna åka. Nu känns allt det bortkastat o suget efter en cigg växer rätt jävla rejält kan jag lova...

Näe nu ska jag ta o göra ordning någon mat, kanske blir på bättre humör då.
Sen så ska jag försöka orka att städa undan lite här då jag inte gjorde det imorse.
Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Helena

Nationellaprov är aldrig roligt. Lycka till!

2009-03-30 @ 20:08:43
URL: http://aenleh.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska på utbildning (jobb, med andra ord...) men det blir ju ledig tid också, så jag kommer väl att springa runt och göra stan.. :)



Vet du... Nu när det inte blir någon sommarsemester.. ;)

Ta pengarna och kom ner till Göteborg, så ska jag lära dej allt jag kan... (hehe)

Kram!!

2009-03-30 @ 20:11:51
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Michaela

okej :D skönt att höra ... jasom blir livrädd att nått hemskt ska hända så fort marddrömmarna varit igång

2009-03-30 @ 21:21:50
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0