sweet dreams..

Jaha då var min tevekväll över liksom denna dag.
Skulle egentligen både ha behövt tvätta o plugga men har inte gjort något av det. Veckan är iallafall inte över än så har ju tid på mig.

Vad tyckte ni om dagens desperate housewives avsnitt då?
För att vara ärlig så har jag missat rätt många avsnitt men hängde med bra endå. :)

Näe nu ska jag gå ut en snabb sväng med Gotte sen så är det dags att sova, är så sjukt trött.
Ny dag imorgon så vi hörs då..
Godnatt på er alla o sovgott nu! ♥



Kommentarer
Postat av: Stephanie | svar

Nej precis, typ dra täcket över sig och aldrig kliva upp ur sängen igen.. Haha, nej så illa är det inte :p

2009-03-04 @ 09:35:20
URL: http://stephanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0