1mars.

Då var det en ny månad igen då,kan inte förstå att det redan är mars o att åtminstone neråt ilandet så har våren kommit.
Det är helt otroligt hur fort tiden går egentligen.

Nu i mars så är det rätt många födelsedagar också men dom som är viktiga o komma ihåg är mina systersöners och Tessie. Josef som fyller 8år den 15mars och Johannes som fyller 6år den 27mars. Jag har ingen somhelst aning om vad jag ska köpa till dom, barn ändrar ju sig hela tiden och förra året hade jag tänkt köpa ett xbox 360 till dom för Josef hade pratat om att han vela ha ett sånt, men tur nog så kom vi in på xbox-spel o han tyckte det var så onödigt dyrt o det fanns inga bra spel för barn, så tur var väl det att jag inte köpte ett.
Ska prata med min syster Diana o se vad dom önskar sig.

Tessie fyller 22år den 28mars, o blir väl att köpa något litet till henne med, vad har jag inte heller någon aning om:P
Min lilla misse Angel som bor hemma hos min mamma fyller år denna månad med. 
Jag visste inte exakt vilket datum utan bara att han föddes ibörjan av månaden o för att det skulle bli enkelt att komma ihåg så valde jag mitt ex födelsedag. Så den 3mars blir Angel min lilla snutt 2år! :)


Nu ska jag hoppa in i duschen o sen bege mig ut på en långpromenad med Gottfrid.
Vi hörs! ♥




Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

sv:okej , men om du har en på bloglovin ska man ju kolla och kommenterar. jag gör ju det på dom jag har det! (A)

2009-03-01 @ 10:55:19
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Gör det! Den var riktigt bra :D

2009-03-01 @ 11:25:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Heidi

SV: Jag är lite kär i randigt o marint denna vår känner jag =)



det är svårt de där men födelsedagar o presenter som man ks aförsöka vara påhittig med. I know how u feel hehe =)

2009-03-01 @ 12:04:24
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0