Underbara onsdag!

Dagen har vart helt underbar!
Humöret påverkas grymt mycket efter vädret och när solen skiner så kan man inte göra något annat än att le! :)
Man får mer gjort och man mår helt enkelt bra. I love the sun! ^^
Idag fick jag veta av grannen att jag o Gotte är hans favoriter, det värmde att höra! ^^

Alldeles nyss ringde Ante. Var några dagar sen jag hörde ifrån honom nu och han sa att han möjligtvis skulle ta en tripp hit upp tills helgen! Skulle vara riktigt kul om han gjorde det. Få se om han är samma gamla hunk fortfarande eller om han har förändrats till en sliten familjefar haha ;) Snygg eller inte så är han mer än välkommen. Är verkligen i behov av sällskap och hans har jag aldrig tackat nej till! ;P

Nu ska jag ta o tvätta bort sminket o byta om till myskläder.
Skriver lite senare om jag inte hinner somna.
/B. ♥





Kommentarer
Postat av: camilla

tack :)

din va oxå jätte fin!

2009-03-18 @ 22:20:58
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: ÅSA

Ja det är ju inge roligt o behöva plugga gymnasie grejer typ 4 år senare

2009-03-19 @ 07:29:15
URL: http://crazyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0