Till PICKY! IP.......

Du gör det verkligen för enkelt för mig! Jag skrev aldrig att det var du jag skrev att sättet kommentaren skrevs på påminde om dig. Dum som du är så kommenterar du igen som dig själv och då ser jag att det är samma IPNUMMER!
Jag ringer upp och du påstår att jag nedvärderar dig?! Du är verkligen mer sjuk än vad jag trodde!
Sen att du fortsätter att ljuga och säga att det inte är du trots att jag har bevis med ditt ipnr!
O nej det är svårt att föra ett normalt samtal med någon som dig!

Varför kan du förihelvete bara inte lämna mig ifred?! Är du besatt i mig eller något?!
Jag sa upp vänskapen med dig för jag inte längre klarar av dina ständiga lögner..
Jag har inte brytt mig om dig sen jag sa till dig att sluta höra av dig till mig, det är DU som hela jävla tiden håller på.
Du äcklar mig, ditt sätt att behandla andra människor och försök inte ens skylla över det på mig.
O sen när jag "bodde" hos dig. Jag var där några dagar i veckan i någon vecka, betalade min egen mat som du och din kära knullkompis åt upp!
Säg vad du vill om min ADHD, jag kastar iaf inte ur mig lögner hursomhelst och snackar skit om allt o alla.
Vad ska du in på min blogg o göra? Du har aldrig brytt dig om den tidigare.
Lämna mig ifred bara, jag vill inte ha något med dig att göra. .


IP: 213.226................

Kommentarer
Postat av: Sofia

mm as gott, blir det några för dig ikväll då ? :)

2009-03-25 @ 18:30:16
URL: http://fiiass.blogg.se/
Postat av: Camilla

svar: Tack så mycket :) jag hade en underbar födelsedag! :) haft en fin dag?

2009-03-25 @ 19:21:21
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmmm...

Allt jag har att säga är:

"Barnsligt, sa Bill"...

"Ja, väldigt larvigt, sa Bull"... :)

Kram och sov sött!

2009-03-25 @ 22:19:15
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0