Vakna med The voice!

Godmorgon!
Idag känns allt mycket bättre. Kan väl kanske inte bli något annat än på bra humör när solen skiner och man ser på vakna med The voice när ena programledaren Jakob Öqvist springer in i ett rum full med tyskar o sin chef o moonar.. hahahahahahahahaa.... Så jävla klockrent! ^^
Var faktiskt inte länge sen jag började titta på de, men är glad att jag gjorde det för man får verkligen ett leende på läpparna, för dom är klockrena! :)

Idag ska jag faktiskt in till Hudiksvall och träffa Tessie.
Gottfrid har blivit så duktig så jag kan lämna honom några timmar själv. -peppar peppar ta i trä-
Haha ni skulle ha sett honom igår, han skulle hoppa ner från sängen men skulle sträcka sig först så han hade framtassarna på golvet o resten av kroppen kvar i sängen. Då hör man BRAAAAAAAAAK, hahaah han lägger av världens fis så det bara ekar i hela lägenheten o han blir rädd för sig själv. hahahahaha! Första gången ihela mitt liv jag hör att det låter när en hund fiser och framförallt sådär högt! Lillplutten! <3

Näe nu är det väl dags att jag tar o gör ordning mig..
Ska med bussen som går 11.10..
Vi hörs senare! ♥




Kommentarer
Postat av: Missextra

Söt hund:)

2009-03-27 @ 23:19:42
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0