åh kärlek!

Det blev inget städande.. Istället så började jag läsa "Om jag kunde drömma" av Stephanie Meyer. Boken som filmen Twilight bygger på och som nog dom flesta redan har läst.
Jag såg filmen för ett bra tag sen och blev riktigt förälskad i den.
Boken är hur det än är möjligt ännu bättre och jag verkligen älskar den!
Har bara lyckats slitit mig ifrån den för att se Stylista och gå ut med Gottfrid.
O nu för att syster kom med en fet jävla godispåse (mens på ingång) och för att skriva ett litet inlägg här.

Nu däremot kan jag inte slita mig ifrån den mer utan måste fortsätta läsa!
Blir inget mer bloggande ikväll utan vi hörs mer imorgon istället och då ska jag även berätta om RAW kryssningen ;)
/B



Kommentarer
Postat av: AMILIA K

jag har den där, måste bara orka läsa den!

2009-05-19 @ 16:08:50
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0