Äntligen internet igen!

JAAAAA!

Igår när jag kom hem från skolan så märkte jag att mitt internet hade slutat fungera.
Eftersom det hade åskat och blixtrat så tänkte jag att det kunde bero på att det hade blivit någon driftstörning eller nå så jag väntade med att ringa. Men när klockan tickade på och klockan blev runt 20.00 så ringde jag. Då sa dom att jag skulle avvakta ett tag till och sen annars så skulle jag avinstallera allt och ominstallera något jag gärna skulle vilja undvika då det var så struligt första gången. Idag var jag tvungen att göra det iallafall och tror ni att det strulade sig? JA det gjorde det!
Tur nog så har 3 världens bästa kundservice som jag ringde till efter att suttit i typ 2timmar och försökt fixat allt själv.
Då sa dom att jag behövde installera någon upgradering men behövde ju såklart internet för det så gick till syrran för att låna hennes nät. Först glömde jag nyckeln till henne så var tvungen att gå tillbaks och sen glömde jag modemet så var tvungen att gå tillbaks ytterligare engång. Typiskt mig.
Först när jag skulle göra installationen så strulade det sig igen men efter ett samtal till kundservice som berättade vad jag skulle göra så funkade det.
Så nu sitter jag här med nät igen, fuckin underbart! :D

Nu ska jag äta en alldeles för sen lunch ..
Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Claudia

va fin blogg du har :)

allt bra?

2009-05-07 @ 16:35:02
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Håller på, haha. Har fotat iallafall, nu skall jag bara uppdatera bloggen ;)

2009-05-07 @ 19:31:51
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: h

sv: ja eller hur. Mest för att sovmasker är söta;D

2009-05-07 @ 20:44:42
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0