Busspengar.

Godmorgon allesammans!
Tänkte att jag skulle klottra ner ett snabbt litet inlägg innan jag beger mig till bussen.
Idag klev jag upp vid halv 7 och gick ut med Gottfrid de första jag gjorde typ. Jag var så galet jävla seg men piggnade till rätt bra på promenaden.
Åt frulle och efter den kom jag på, ja just ja busspengar! Jag är ju en höjdare på att bara betala med kortet och har högst på mig drygt en hundring i plånboken nu hade jag ingenting vilket är lite kaos då ingen bankauomat ligget i närheten.
När ska bussarna börja ta kort?!
Nåväl efter att sprungit runt som någon annan yr höna så lyckades jag skrapa ihop till 31:-.

Ah nu hinner jag inte mer, bussen går och datorn ska av.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0