en helt vanlig söndag.

Hejhopps allesammans!
Har ni haft en skön dag ute i solen? :)
Min dag har varit helt okej, jag har dock spenderat den framför symaskinen istället för i solen.
Jag är nu klar med min klänning, eller ah är små detaljer jag ska fixa och jag tror faktiskt jag skulle kunna använda den ute för så hemsk ser den verkligen inte ut. Visst det blev lite fel här och där men nu vet jag ju hur jag ska göra för att undvika dom felen och till mitt försvar så hade jag ju inget mönster eller något att gå efter heller.. Kanske lägger ut en bild senare så får ni se! ;)
Det här med att sy kommer lätt bli något jag kommer fortsätta med. Hur roligt somhelst juh! :) Att kunna skapa något själv som bara jag kommer ha. ^^

Imorgon är det en ny vecka och den innebär PLUGG!
Jag har ju varit så smart att glömt bort att plugga i helgen som jag skulle ha gjort.
Så typiskt mig, förhoppningsvis så hinner jag med allt i veckan i alla fall.

Nu ska jag plocka undan symaskinen och ta en promenad med Gottfrid.
Sen så har jag en dejt med kudden. ;)
Vi hörs mer imorgon, godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0