ewdskgnkjesöäpglgkflöbnlöä.bg

Fan vad jag HATAR det här!!!!
Några låtar och jag tappar förståndet helt och blir alldeles blödig.
Jag hatar att sakna dig och jag hatar att inte ha kontroll över mina känslor!
Jag trodde jag bara skulle kunna stänga av men det går förfan inte!
Kan du förfan bry dig nångång?!!

Jag måste göra något, hålla mig sysselsatt så jag inte tänker men det är ju lättare sagt än gjort när man bor här.
Blir nog att jag åker till Söderhamn ihelgen, det är crousing där och något annat så Emma ville att jag skulle komma och festa med henne.
Jag ska supa som jag vore fjorton igen!

Fan jag kan inte ens skriva.
Är så jävla rastlös och frustrerad vilket gör mig galet irriterad!!!
Jag blir tokig!
Känns som jag lägger ner bloggen snart.
Usch fyfan på allt just nu......................


Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch.. Känner igen det där.. Lider med dej.

2009-05-20 @ 21:53:20
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0