film..

Hej på er alla!
Jag har seriöst pluggat historia från klockan 12 till klockan 17.00 med kanske bara en halvtimmes paus för att gå ut lite snabbt med Gottfrid.
Efter det så skulle jag övningsköra vilket jag gjorde en stund sen så tappade jag all koncentration, jag o syster började bråka så hon körde hem. Fan vad jag hatar mitt humör! Jag hatar verkligen att bli arg, o jag blir arg o ledsen på mig själv pågrund av det. Jag blir även galet ledsen på att min familj och min närmaste inte kan förstå sig på mig o mitt humör, att jag faktiskt kämpar hela tiden för att inte verka vara en "bitch" o så vidare.. men det är faktiskt inte så jävla enkelt. Jag skyller inte på att jag har ADHD men saken är faktiskt den att jag har det och ska jag anstränga mig så kan faktiskt ni anstränga er att försöka förstå mig bättre.
Det funkar INTE att pressa mig, det slutar bara illa..

Nåväl.. Nu börjar snart en film på 3an som jag tänkte se o frossa i mig lite chips till.
Frosserifross... Love it.

Vi hörs senare! ♥



Kommentarer
Postat av: Tessie

Frossa på darling <3

2009-05-03 @ 21:07:46
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Maria

Okej, det tycker jag är bra för dig. Tråkigt dock att ni inte kan vara vänner på ett bra sätt.



Mja, men mitt sjävlförtroende har gått rätt ner i botten efter Småland och allt det där. Hah, jamen gör det, give me a kick in the ass - kanske kan hjälpa ;P

En fika vore trevligt, absolut bara att hojta till innan det :]

2009-05-03 @ 23:13:28
URL: http://leksaksvingar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0