GOTTFRID!!!!!!!!!!

Hejhopps!
Jag kom nyss hem och möttes av att min hund hade tuggat sönder dvd-fodralet till en av filmerna jag hyrde igår! Tror ni jag blev tokig eller?! Jag förstår inte vad det är med honom ibland, det är nästan som att när han känner av att jag är irriterad och stressad att han ska få mig ännu argare!
Tur nog så låg ju inte skivan i iallafall, så jag tog ut papperet som klarat sig och satt i det i en av mina fodral istället.

Föredraget gick helt okej iallafall.
Jag var galet nervös först vilket jag inte trodde att jag skulle vara. Tappade tråden totalt men till slutet så blev jag lugnare så det gick rätt okej.

Jag ska FÖRSÖKA att plugga idag, får se hur bra det går när Gottfrid beter sig som han gör idag.
Jag kommer inte hinna se Body of lies, jag har varken tid eller lust att sätta mig o glo på den nu så får försöka hyra den o se den någon annan gång istället.

Näe nu så ska jag ta en promis med fanskapet o passa på att lämna tillbaks filmerna med.
Vi hörs!



Tro mig, ni vill INTE att jag ska behandla filmerna som de vore mina egna..


Kommentarer
Postat av: cathie

Jaa, dom är så fina! Man vill nästan köpa en i varje färg :D



Haha, vilken tur att skivan inte var förstörd iaf, det är ju huvudsaken! :)

2009-05-25 @ 17:14:26
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0