Hämnden är ljuv..

Hej alla snyggingar därute! ;)
Hoppas ni har sovit gött för det har jag.
Drömt en helt jävla underbar dröm om att jag åkte till Italien och träffade the love of my life. Helt lovely dröm.. Vilken karl ho.. haha ^^

Blev knappt något bloggande igår, ber om ursäkt för det.
Stängde av datorn rätt tidigt och la mig o tittade på en film som gick på tv4+.
Double Jeopardy hette den. Riktigt bra film måste jag säga..
Handlade om en tjej som blir dömd för mordet på sin man men saken är den att mannen är inte död utan har fejkat alltsammans och satt dit henne och hennes vännina var med på allt och dom försvinner spårlöst med hennes son.
När hon kommer ut så är det dags för hämnd, för man kan inte dömmas för samma brott två gånger.
Jag gillar hämnd filmer, eller jag ÄLSKAR hämnd filmer haha.. Undra varför? :P

Imorse så var det ju promenad som gällde och jag o Gotte gick till en äng så han fick springa lös.
Hittade en pinne så det blev lite apport innan vi rörde oss hemåt.
Solen skiner för fullt ute idag med, däremot så blåste det förbannat mycket när vi var ute så det är inte samma sommarvärme som det var igår men det gör ingenting, så länge det inte snöar så är jag nöjd haha ^^

Idag blir det att plugga o åter plugga. Massvis med saker att göra som vanligt.
Sen ikväll så ska jag övningsköra.
Näe lika bra att sätta igång med saker så man får något gjort.
Vi hörs senare! ♥



Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Visst är den filmen bra ... håller med dig.



Jo, det är ju rätt svalkande med lemon i solen och värmen =) Men då får det vara lemon och inte lime =) =)

2009-05-03 @ 11:40:19
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Filmen lät riktigt bra!

2009-05-03 @ 13:52:12
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: S

visst är den :D

2009-05-03 @ 15:02:37
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0