Jag vill byta...

Vad glad jag blir när människor chockar mig på ett positivt sätt. När dom gör något jag inte är van vid.
Det betyder mycket och gör mig verkligen glad! :)

Jag har suttit och diskuterat med Tessan på msn om att jag vill byta efternamn.
Jansson passar inte mig, jag känner mig inte som en Jansson.
Däremot så träffade jag en kille förrut som har det vackraste efternamnet ever.
Åh jag vill bara ha det, de låter så elegant, så vackert.. Det är så jag..
Jag överväger seriöst att byta till de om de går ;p

Nu däremot så ska jag ta mig en kvälls promenad med Gottfrid.
Tessan har skickat massa grym musik till mig så hörlurarna åker in i öronen med.
Vi hörs mer imorgon, godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0