Jävla influensa!!

Hejhopps!
Ni höll inte tummarna tillräckligt hårt igår för jag vaknade upp och mådde ännu värre en vad jag gjorde igår.
Tur nog så kom Arne förbi igårkväll med alvedon åt mig så det blev att knapra det till frukost.
Jag känner mig inte riktigt sjuk, har ingen förkylning eller så...
Utan har ont i varenda jävla muskel ikroppen och en härlig jävla feber. ¨
Är tydligen någon influensa som går. Jippi!!
Så jävla typiskt då jag ska iväg på torsdag..
Tips jag fick var att knapra ipren och att vila. Hur fan ska jag kunna vila när jag har galet mycket att göra i skolan och sommarlovet drar igång om knappt en månad?!

Aja det är väl bara att göra det bästa utav det.
O det bäst just nu är att ta ett varmt avkopplande bad så kanske musklerna mjuknar upp.
Ha en trevlig måndag, så hörs vi!
/B


Kommentarer
Postat av: cathie

Usch vad jobbigt!! Hoppas det inte är svininfluensan :P

svar:

Yeah, iknow!! :)

Jaha då förstår jag:P Vad kul med RAW kryssning avis :P

2009-05-11 @ 16:29:37
URL: http://cathie.se
Postat av: jossan

om dethär med youtube på min blogg. det är svarta streck på bilderna för att det står fel datum på dom. jag störde mig på det och därför satte jag sånna sträck :)



btw fin blogg du har :)

2009-05-11 @ 19:47:37
URL: http://jberntsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0