Meningslöst letande..

Efter att jag i timmar letat efter passet som en galning så gav jag upp.
Jag ringde då upp silja och frågade hur jävla viktigt det var med det där jävla passet och då säger mumintrollet att det inte behövs. Näehe, men varför står det på eran hemsida då?! GAAAAAH! nåväl, bra att skiten inte behövs iallafall för jag hittar det inte. Har ingen aning alls om vart det är, kan lika bra ha glömt det på Arlanda eller på en allmän toalett nånstans , för jag kan inte ens minnas sist jag såg det.

Syster var hit idag iaf med hennes ena misse Boy.
Han hade gjort illa sig och har ett jävla sår på huvudet så hon behövde min hjälp att rengöra o så.
Krävs två för den sötisen! ;)


Näe fyfan jag får svara på era kommentarer imorgon, för nu skriker sängen efter mig.
Vi hörs mer imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0