Money money money...

Godmorgon!
Tog en sovmorgon till halv 9, kikade på VAKNA! den sista halvtimmen och sen begav jag mig ut på en promenix med Gottfrid. Galet skönt väder de har varit dom här senaste dagarna då! Lovely! ^^
När jag kom in igen tänkte jag att det var lika bra att förstöra dagen påengång istället för att dra ut på det så jag satte mig och betalade massa räkningar. Inte direkt det roligaste att se när pengarna bara försvinner.
Den här sommaren kommer troligtvis blir jävligt tuff ekonomisk. Jag trodde jag hade allt fixat men nu är jag inte lika säker. Vet ni hur frustrerande det är att ha pengar som man inte får röra? Hemskt!

Nåväl..
Egentligen ska jag iväg till skolan och ha engelska om lite mindre än en timme.
Jag vet dock inte om jag vill gå då det iaf är ett prov jag inte pluggat till och efter hur Gottfrid levde rövare igår så är jag lite osäker på om jag vill lämna honom ensam.
Eh jag stannar nog hemma, får göra det på fredag med då jag tänkte göra spanska proven.
Just ja måste prata med Ingrid om det med, glömde det igår.

Vi får höras senare, även om jag inte går till skolan så måste jag plugga.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Therése

Räkningar är inte trevliga alls :(

2009-05-26 @ 11:03:48
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0