Snart kan ni bära mig! ;)

Hej alla!
Som ni märkte så blev det inga inlägg igår. Anledningen till det var supervädret som var och som fortfarande är idag.
Måste däremot klaga lite när det är såhär varmt, inte för min skull utan för Gottfrids.. Vi kan klä av oss det kan inte riktigt han och det är plågsamt att se och höra hur tungt han andas när vi är ute och går, jag har ju sol hela tiden runt om vid min lägenhet också så någon skugga är rätt svår att hitta.. Därför satt jag i största del inne med honom igår med fönstret öppet (Tack vare underbara myggnätet) så det blåste och gjorde det svalt härinne. :)
Alla getingar är inte heller roliga.. Men jag försöker övervinna rädslan även om jag gråter när jag går förbi dom och spänner mig så mycket så ja jag vet inte vad.

Igår åkte jag och syster till tygaffären som hon lovat och jag köpte en massa tyg, så hela dagen igår satt jag och funderade på vad jag skulle sy och började med en klänning. Precis när jag började sy så strulade hela symaskinen till sig, och jag som inte sytt sen jag gick i typ 4an försökte i drygt en timme att förstå vad det var men gav till slut upp för jag insåg att det var stor risk att jag skulle slå sönder maskinen. Efter ett tag försökte jag igen och då gick det bättre så jag kunde börja sy igen! :) Klänningen som jag syr på nu är mest en försöksklänning, nog inget jag kommer använda, iallafall inte ute bland folk haha. 
Jag måste köpa markeringspennor o lite mer innan jag börjar sy på allvar med.
Jag köpte ett snyggt militärfärgat tyg och ett mossgrönt som jag tänkte göra någon snygg tuff klänning av. Det kommer matcha Gottes koppel snyggt med! ;P
Snart kanske det finns en Bella kollektion att köpa. ;)

Näe nu ska jag fortsätta sy på klänningen tror jag.
Vi hörs mer senare! :)


Kommentarer
Postat av: angerlina

Ja, jag älskar Taylor och allt med henne att göra :D

2009-05-31 @ 11:27:12
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja visst är det tufft :)



tack så mycket. Helgen har varit super för våran del. Perfekt väder och en massa att göra. Hoppas din helg oxå var kanon bra.

2009-05-31 @ 20:48:46
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0